Сторінки
(Перемістити в…)
Головна сторінка
е-портфоліо
Участь у конкурсах, виступи, публікації
Для учнів
Ігри для учнів
Як створити блог
Блог класного керівника
Рятівничок для вчителя математики
НАУКА ДЛЯ ШКОЛИ
Хмарні сервіси
Освітні інструменти для вчителів
Веб-квести
математичний конкурс "Кенгуру"
OneDrive
для учнів 9 класу
STEM-освіта
підготовка до ЗНО
miksike
День математики у школі
НУШ
Дистанційне навчання учнів на період карантину
розвиваємо логіку
симуляції
Новатіка
▼
розробки уроків
(Перемістити в…)
відеоуроки
змішане навчання 6 клас
змішане навчання 5 кл площа прямокутника і квадрата
▼
Навчання з Google
(Перемістити в…)
jamboard
як створити сайт на диску google
використання учительського блогу
▼
Сучасний інструментарій учителя який я використовую
(Перемістити в…)
PowToon
Blendspace
Prezi
playbuzz
Coggle
Tagul
Hot Potatoes
Edpuzzle
.canva
teachermade
▼
Сервіси Microsoft
(Перемістити в…)
OneDrive
як створити уроки в OneNote
Outlook.com
Office 365 Education
▼
Корисні сайти для учнів
(Перемістити в…)
МАН
Кенгуру
олімпіс
Geoboard.
▼
Для вчителя
(Перемістити в…)
Цікава інформація для вчителя
▼
понеділок, 9 січня 2017 р.
Учнівські предметні олімпіади потребують змін
Маючи 25-річний досвід у проведенні учнівських олімпіад, конкурсів з навчальних предметів, конкурсів-захисту науково-дослідницьких робіт, олімпіад зі спеціальних дисциплін, конкурсів фахової майстерності, турнірів, інших інтелектуальних змагань, учитель обов’язково замислиться над їх доцільністю та особливостями. Своє бачення питань щодо проведення в Україні учнівських предметних олімпіад висловлює вчитель історії та правознавства Ужгородської класичної гімназії Федір Брецко
.
Немає коментарів:
Дописати коментар
‹
›
Головна сторінка
Переглянути веб-версію
Немає коментарів:
Дописати коментар