Сторінки
(Перемістити в…)
Головна сторінка
е-портфоліо
Участь у конкурсах, виступи, публікації
Для учнів
Ігри для учнів
Як створити блог
Блог класного керівника
Рятівничок для вчителя математики
НАУКА ДЛЯ ШКОЛИ
Хмарні сервіси
Освітні інструменти для вчителів
Веб-квести
математичний конкурс "Кенгуру"
OneDrive
для учнів 9 класу
STEM-освіта
підготовка до ЗНО
miksike
День математики у школі
НУШ
Дистанційне навчання учнів на період карантину
розвиваємо логіку
симуляції
Новатіка
▼
розробки уроків
(Перемістити в…)
відеоуроки
змішане навчання 6 клас
змішане навчання 5 кл площа прямокутника і квадрата
▼
Навчання з Google
(Перемістити в…)
jamboard
як створити сайт на диску google
використання учительського блогу
▼
Сучасний інструментарій учителя який я використовую
(Перемістити в…)
PowToon
Blendspace
Prezi
playbuzz
Coggle
Tagul
Hot Potatoes
Edpuzzle
.canva
teachermade
▼
Сервіси Microsoft
(Перемістити в…)
OneDrive
як створити уроки в OneNote
Outlook.com
Office 365 Education
▼
Корисні сайти для учнів
(Перемістити в…)
МАН
Кенгуру
олімпіс
Geoboard.
▼
Для вчителя
(Перемістити в…)
Цікава інформація для вчителя
▼
четвер, 10 грудня 2015 р.
Володимир Бахрушин: освіта має працювати на суспільство
Автор: Володимир Бахрушин, головний експерт групи "Освіта" Реанімаційного пакету реформ.Сьогодні у Верховній Раді відбулися Парламентські слухання з питань правового забезпечення освіти. Спочатку підготував дещо розширений текст виступу, який думав потім скоротити. Але потім виявилося, що скоротити не вдасться. Тому довелося писати зовсім іншій текст.Шановні народні депутати, шановні учасники слухань!Сьогодні вже багато говорили про жахливий стан української освіти, про економічні, політичні і соціальні причини, що зумовили цей стан. Але є ще одна важлива причина. Це чинний Закон України "Про освіту". Він був ухвалений майже 25 років тому, в іншій державі та за інших умов. Тому не дивно, що він давно вже втратив значення інструменту управління освітою. Через це українська освіта значною мірою розвивається поза межами правового поля.
Немає коментарів:
Дописати коментар
‹
›
Головна сторінка
Переглянути веб-версію
Немає коментарів:
Дописати коментар